Naar Chatuchak - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu Naar Chatuchak - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu

Naar Chatuchak

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Ron

09 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Het is zondag, onze tweede dag in Bangkok. Na een heerlijk ontbijtje eerst contact gezocht met Barry, Doi en John. Leuk om ze weer te spreken! Maandagavond gaan we met Barry en Doi en kids uit eten en John zien we op woensdag.
Toen op weg naar Chatuchak de Weekend Market. Hier met de gewone bus naar toegegaan wat op zich al een hele belevenis is. Je ziet ontzettend veel en er staat gezellige thaise muziek op in de bus. Daar aangekomen is het een gekrioel van mensen. Chatuchak is een enorme overdekte markt met honderden kraampjes waar van alles wordt verkocht en het is er erg warm...
dus na een paar uur rond lopen de bus naar Phahon Yotin Soi 5 genomen om te kijken of ons oude eerste huis er nog stond. En ja hoor het stond er nog wel alleen had men er een restaurant/pub van gemaakt! En de tuin was veranderd in een parkeerplaats. Wat een desillusie! Ons mooie huis.. Maar goed op naar het volgende huis, dat van Soi 1. Hier met de skytrain naartoe. Aan het straatje was niet zo heel veel veranderd. Er stond wel een groot nieuw apartementengebouw in en het was een stuk drukker geworden. Helaas konden we van ons oude huis niet veel zien, omdat het een stukje van de weg af stond en flink begroeid was. Maar het stond er gelukkig nog wel!
's-Avonds naar muziekcafe de Saxophone geweest. Daar gegeten en naar een hele goede band geluisterd.

• 09 Juli 2012 - 12:40

Ann:

Wat heerlijk dat jullie zo genieten,
    in gedachte leef ik met jullie mee.
    Wat jammer dat het eerste huis zo veranderd is, ook ik had er heel veel herinneringen aan. zat de kapper nog in
    Soi 1? En de chinees met allerlei medicijnen?
    Veel plezier nog verder en veel liefs van mama.

• 10 Juli 2012 - 13:29

Petra:

geweldig om dit allemaal te lezen, zou zo weer naar maleisie willen. Wat leuk dat de jongens het zo spannend vinden. Leuk initiatief dat reisverslag, dat er maar vele mogen volgen..........Geniet ervan. groet van ons 4-ren, Petra