De eerste dag. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu De eerste dag. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu

De eerste dag.

Door: Nanda

Blijf op de hoogte en volg Ron

09 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Zo, het is de hoogste tijd om jullie bij te praten! Nadat we zaterdag uiteindelijk op onze hotelkamer waren eerst even wat bijgeslapen. Dat was in het vliegtuig niet erg gelukt nl. Hierna ons als echte toeristen gedragen en naar Kao San Road gelopen. het stikt daar echt van de toeristen en kraampjes waar van alles wordt verkocht. Een paradijs voor Jelle die daar 'echte' dr. Dre headphones heeft gekocht en z'n eerste van de vele t.shirts! Daarna met een tuktuk naar Mah Boon Krong (een immens winkelcentrum), waar Jelle verder ging met zijn t.shirt collectie... Je kijkt je ogen uit hoeveel winkeltjes daar zitten en hoeveel mensen er rond lopen. Ook daar ons avondeten genuttigd. Voor ons Thais en voor de jongens een burger en patat! en toen weer terug naar het hotel. Toen we 's-ochtends met de trein vanaf het vliegveld naar de stad reden moest ik wel wennen aan hoe de stad er uit zag. Het kwam heel rommelig en vies over, maar als je er weer een tijdje bent dan wen je er weer aan. Er is veel bijgebouwd en door de highway ziet het er ook anders uit. Maar de luchtjes en de vriendelijke mensen zijn niet veranderd. Het is echt heel leuk om weer terug te zijn! De jongens moesten wel even wennen aan de warmte (wij ook trouwens) maar vinden alles ook spannend en leuk.

• 09 Juli 2012 - 10:31

Mama:

Fijn wat van jullie te horen.
    Zijn jullie nu in hotel de moc?
    Dat winkelcentrum Mah Boon Krong was dat er al toen wij in BKK waren? Het komt me zo bekend voor.
    Hier is alles okay. Het weer is herfsttig
    met veel regen! Hoef ik tenminste de tuin niet te sproeien.
    Ben nieuwsgierig hoe het bezoek aan Barry en Doi zal zijn.
    Een dikke kus van mij voor jullie viertjes.
    Veel plezier en liefs van mama