Vr 27-12: terug in Bangkok, hotel De Moc. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu Vr 27-12: terug in Bangkok, hotel De Moc. - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu

Vr 27-12: terug in Bangkok, hotel De Moc.

Blijf op de hoogte en volg Ron

27 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Om een uur of 7 kwamen we aan op Hualampong, het hoofdstation van BKK. Met de taxi naar het hotel en ingecheckt. Lekker ontbeten, taxi geregeld voor zondagochtend (7 uur op het vliegveld, knap vroeg...). Moesten nog wel op de kamer wachten (moest schoongemaakt worden), maar tijd gebruikt om verslag te maken en te proberen deze site te gebruiken. Dat valt na de verbeteringen van deze week niet mee. Zonder laptop kan ik eigenlijk geen foto's uploaden. Goed dat we die bij ons hebben..
Vanmiddag geshopt: in MahBoonKrong en Central, voor de laatste souvenirs. Ook borden om ons Thais servies aan te vullen.
Nu even een uurtje rust, dan gaan we met de Fam. Moon een boottochtje maken over de Chao Phraya, met diner. Bangkok vanaf de rivier, mooi!! Wordt vast heel gezellig!!
Ron

• 27 Juli 2012 - 13:03

Pieter:

doe ze de heel hartelijke groeten...

• 27 Juli 2012 - 13:06

P.C.Bakker-de Ron:

HALLO, Vanmorgen je laatste foto's ontvangen, ziet er idd paradijselijk uit, beetje uitgerust? het riviertochtje in Bangkok lijkt me ook wel aantrekkelijk, doe de groetjes aan de fam.Moon, ik zou zeggen: smakeli
    jk eten en Ron, pas op je darmen, je hebt een lange reis voor de boeg en vliegtuigtoiletten zijn niet z'o
    comfortabel, ik wens jullie vast een prettige thuisreis en tot ziens, veel liefs en alemaal een dikke pakkerd van mij, bye

• 27 Juli 2012 - 14:21

Ann:

Vanmorgen al een terugbriefje geschreven. Verder niets gebeurd.

Heel heet hier maar vanavond komt er onweer.

Een hele goeie thuisreis en misschien zie ik jullie zondagavond nog wel.

Liefs mama

• 27 Juli 2012 - 17:08

Mieke:

Hallo lieverdjes, geniet er nog even van en een goede terugvlucht. De verslagen zijn super maar ben benieuwd naar jullie live verslagen en natuurlijk ..... de foto's. Tot gauw! knuffel Mieke

• 27 Juli 2012 - 21:22

Vana:

Ik heb van jullie reisverslag genoten en jullie duidelijk van de vakantie! Geniet zelf nog heel even van Thailand en een goede terugreis!
    Groetjes Vana