Een wachtwoord? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu Een wachtwoord? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu

Een wachtwoord?

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

07 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Lucien maakte me erop attent dat het voor het dievengilde het op deze manier wel heel makkelijk is...
Mensen weg tot die datum, deze naam, die woonplaats.
2 minuten google-en en je weet waar je moet zijn...
Oeps!!!

Daarom toch maar een sleutel op de site gezet.
Neem van ons vieren de twee eerste letters van de voornaam, op volgorde van leeftijd, zonder hoofdletters. Zo makkelijk is het!! Maar zonder krijg je de site echt niet te zien.
Niet waterdicht, maar wel een drempel(tje).
Ik pas de site hier over 2 min op aan, daarna MOET je het password gebruiken.

Ron

  • 07 Juli 2012 - 11:00

    Ineke:

    Gelukkig kon ik bij mijn mail de eerste regels lezen tot het stukje eerste le
    Anders had ik nooit het wachtwoord geweten ha ha ha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ron

Vakantieverhalen van Nanda, Ron, vaak met Jelle en Daan...

Actief sinds 05 Juli 2012
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 12220

Voorgaande reizen:

16 Juli 2016 - 14 Augustus 2016

Thailand 2016

06 Juli 2012 - 29 Juli 2012

Thailand 2012

Landen bezocht: