De Mekong waterval - Reisverslag uit Don Không, Laos van Ron Bakker - WaarBenJij.nu De Mekong waterval - Reisverslag uit Don Không, Laos van Ron Bakker - WaarBenJij.nu

De Mekong waterval

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

24 Juli 2016 | Laos, Don Không

Gisteren was een vrij rustige dag.
's Middags naar DE watervallen geweest, haast op de grens met Cambodja. Adembenemend mooi!
(Ik zal maar stoppen met vertellen dat we lekker geluncht of gegeten hebben, dat was ook nu weer het geval.)

Daarna de foto's 'georganiseerd': van de camera en de iPhone gehaald en op mijn Mac gezet. Daarna een aantal ge-upload naar deze site. Wat trouwens helemaal niet handig gaat! Waarom draait hij de foto's een kwartslag als ik ze van mijn iPhone upload? Geen idee...

Vlak bij het hotel gegeten, aan de rivier, naast een Karaoke-café. Dat gaf wat extra sfeer. Jelle volgde intussen de ontknoping van de Tour. Jammer voor Bauke Mollema...
Ook foto's gemaakt van een prachtige maan die weerspiegelde in de rivier. Net zo lang gespeeld met de camera tot er een goed plaatje uit kwam. Bleek natuurlijk gewoon een speciale instelling voor te zijn. Read the manual, Ron!

We hebben net ontbeten en gaan zo het busje in voor de trip terug naar Ubon. Daar komen we dan vroeg in de avond aan. Best een lange reisdag, leuk!

• 24 Juli 2016 - 10:43

Petra:

Wat leuk al die verslagen!! Jullie hebben een topvakantie zo te lezen. Doe de jongens en Nanda de groeten vanuit zonnig friesland!!

liefs Petra en de rest.

• 24 Juli 2016 - 11:34

Nel Bakker - De Ron:

hallo, even reageren, alles komt hier goed binnen, wat een uitvinding he?, gelezen dat jullie veel indrukken moeten opdoen, heb je wat om over na te praten, als je weer thuis bent, gaat het met Ede nu weer goed? vervelend die situatie met de vriendin, maar ja that's life, maar niet te lang bij stilstaan, hier hebben we van de week een hittegolf gehad, niet zo best voor de 4-daagse, maar vandaag is het wel lekker, verder alles goed, hoop dat jullie het naar je zin hebben, dat is het belangrijkste!!!, een pakkerd voor jullie allemaal, Ma

• 24 Juli 2016 - 18:04

Leendert:

Ron fantastisch om te zien en te lezen! Groetjes aan Nanda & de kids.