In Don Khon, Laos - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van Ron Bakker - WaarBenJij.nu In Don Khon, Laos - Reisverslag uit Don Det Tok, Laos van Ron Bakker - WaarBenJij.nu

In Don Khon, Laos

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

23 Juli 2016 | Laos, Don Det Tok

Gisteren een heel verslag gemaakt, toen door de storm de stroom uitviel... @&€#%£$ !!
Duizend bommen en granaten, heel het verslag weg!
Daarom eerst maar gaan eten. Ons was heerlijke vis in cocoanutsoep beloofd bij het inchecken, en die was zo lekker als beloofd was. Heerlijk dus.
Tijdens de maaltijd viel opnieuw de stroom uit en werden kaarsjes op tafel gezet. Het onweer in de verte was de oorzaak, zo werd verteld. In heel zuid Laos was de electriciteit uitgevallen.

We zijn gisteren vanuit Pakse naar het zuiden gereden en hebben onderweg twee watervallen bezocht (ZDF). Heel mooi, en ontzettend rustig, haast zonder toeristen.

Het gebied waar we nu zijn wordt het duizend eilanden gebied genoemd. De Mekong splitst zich hier in tal van kleinere stromen, met eilandjes en watervallen. Vanmiddag gaan we naar zo'n waterval, die de Laotiaanse versie van Niagara wordt genoemd.

Het hotel is prima, direct aan de Mekong, met ruime kamers en een onvergetelijk uitzicht. Vanochtend hierom maar een luie ochtend ingelast: rustig ontbeten, Volkskrant gelezen op het balkon, wandelingetje gemaakt met alweer onvergetelijke koffie. Nu alleen niet om de goede reden! ZDF.

• 23 Juli 2016 - 11:58

Bart:

Bezorgen ze die daar ook al??

Klinkt allemaal mooi jongens. Ben benieuwd naar de foto's

Plezier!!

xxx