Een rustige reisdag - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu Een rustige reisdag - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu

Een rustige reisdag

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

26 Juli 2016 | Thailand, Ubon Ratchathani

Op ons gemak vertrokken uit Ubon, richting de grens met Cambodja. De bedoeling was dat we laat in de middag nog een Khmer tempel zouden bezoeken, maar dat hebben we niet gered. Te vaak gestopt, voor lunch, het kopen van fruit (Duryan!) en een kopje ijskoffie. ZDF! Van die koffie heb ik trouwens nog last gekregen, maar daar zijn gelukkig géén foto's van.
Prima hotel, zo te zien sinds de jaren 70 niet meer aangepast, maar dat heeft ook wel weer wat...
Ede had bedacht dat we Koreans zouden eten, op 100 meter van het hotel, maar de gefermenteerde vis- en vleesproducten zagen er niet smakelijk uit. Zeker niet als je last hebt van je darmen. Toch maar Thais gegeten! Een heerlijke soep van serpent's head fish, oa.
John at helemaal niets, die had teveel last!

Jelle en Daan proberen regelmatig de Thaise schotels uit. En met smaak! Dat is een meevaller, een paar jaar geleden waren ze nog niet zo ver. Maar af en toe een KFC is toch ook de moeite waard... ZDF