In Ubon - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu In Ubon - Reisverslag uit Ubon Ratchathani, Thailand van Ron Bakker - WaarBenJij.nu

In Ubon

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

19 Juli 2016 | Thailand, Ubon Ratchathani

Twee fijne dagen in Bangkok gehad. Zondag naar de weekendmarket geweest (Chatuchak). Daarna nog geluncht in Mahboonkrong.
's Avonds John en Ede ontmoet in de Saxophone, met prima muziek en een heerlijke maaltijd. Topavond dus! Niet te laat gemaakt, want het was een lange dag...
Gisteren bij de rivier geweest (en geluncht) en Wat Arun bezocht. Mooie tempel, prachtig gelegen! 's Avonds vanuit het hotel naar ons oude huis gewandeld (van Soi 3 naar Soi 5). Was het 4 jaar geleden nog een restaurant, nu stond het leeg! Een trieste aanblik, zo'n prachtig huis - en nu zo verwaarloosd. Ach ja...
Vanochtend vroeg op: 5 uur! De vlucht naar Ubon was zo vroeg namelijk. Maar een uur vliegen, dus nog voor het ontbijt aangekomen. Het was nog spannend, want Ede had iets verkeerds gegeten (kip?) en was ziek. Daardoor waren ze laat. Zo laat dat wij ons al zorgen maakten... Toch goed gekomen. Maar in Ubon hebben we haar wel nog met een rolstoel naar de terminal gebracht, zo ziek was ze.