Waarom we ons erop verheugen... - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Ron Bakker - WaarBenJij.nu Waarom we ons erop verheugen... - Reisverslag uit Schoonhoven, Nederland van Ron Bakker - WaarBenJij.nu

Waarom we ons erop verheugen...

Door: Ron

Blijf op de hoogte en volg Ron

13 Juli 2016 | Nederland, Schoonhoven

We gaan lekker met zijn vieren op stap. En we nemen de tijd ervoor: we zijn in totaal 4 weken weg!
Wat het extra leuk maakt is dat we onze vrienden John (Moon) en Ede (zijn vrouw) ontmoeten en dat we samen een trip gaan maken, naar Oost-Thailand, Laos en Cambodja. Hoe moet nog blijken, want John heeft de organisatie naar zich toe getrokken. Alle vertrouwen in, dat komt wel goed!

Zo weten we dat na de reis as zaterdag (Schiphol - Helsinki - Bangkok) we zondagavond naar een optreden gaan van een band, in de 'Saxophone', een prima eetcafé, vlak bij ons oude huis in Bangkok. Leuk! We zitten daar in de buurt ook in een hotel (Abloom). Dat wordt wel een verrassing, nog nooit geweest... Ook daar geen zorgen!
Voor die tijd kan ik hopelijk wel video's uploaden, dat blijkt nu niet te kunnen. De koolmeesjes houden jullie nog even te goed...

• 16 Juli 2016 - 14:28

Nel Bakker - De Ron:

hoop dat jullie een heel fijne vakantie hebben! groepjes, Ma